
Leer computeren en internetten, stap voor stap
Vind je de computer lastig? Of word je onzeker van internet en e-mail?
Je bent niet de enige. Bij Digiwijs 3.0 leer je in je eigen tempo omgaan met de computer en de online wereld.

Hulp die bij je past
inloopspreekuur
Loop binnen met je vraag over computer, internet, tablet of smartphone.

agenda
Wil je weten of Digiwijs 3.0 bij jou in de buurt actief is?
Ben je op zoek naar een bepaald soort activiteit?
Zoek op het soort activiteit en/of op de locatie van je keus.
Of klik hier voor de volledige agenda.

werkwijze
Zo werkt het als je een cursus wilt volgen
Meld je aan
Meld je aan op de manier die jij fijn vindt:
- vul het contactformulier in
- kom langs op de inloop
- bel ons op 030 – 878 15 35
- mail ons op digiwijs@wij30.nl
- stuur een sms naar 06 – 21 39 71 51
- bereik ons via WhatsApp
- of loop binnen op de Ghanadreef 2 in Overvecht
Kennismaken
We horen graag wat jij wil leren.
We beslissen samen welke cursus het best bij je past.
Start cursus
Je doet mee aan een cursus die bij je past.
Twijfel je nog? Vertel het ons.
Oefenen bij de inloop
Moet je even wachten op een cursus?
Dan kun je zolang oefenen tijdens onze inloopspreekuren.
Certificaat
Na afloop krijg je een certificaat.
Wil je nog meer leren?
Ga door met een vervolgcursus!

Eerst meer weten?
Bel ons op 030 – 878 15 35
(maandag t/m donderdag, tussen 9:30 en 16:00 uur)
Of kom langs bij Digiwijs 3.0 op Ghanadreef 2
Een e-mail sturen kan ook: digiwijs@wij30.nl

veelgestelde vragen
Ik breng eerst mijn kinderen naar school, kan dat?
Ja, veel van onze lessen worden gegeven onder schooltijden. Tijdens schoolvakanties geven we geen les.
Ik heb geen laptop, kan ik toch cursus volgen?
Ja natuurlijk! Op de cursuslocatie is een laptop voor je beschikbaar. Je kunt oefenen in de bibliotheek tijdens de inlopen. Het is wel beter als je thuis ook kunt oefenen. Vraag tijdens het kennismakingsgesprek of je een gratis laptop kan krijgen.
Hebben jullie ook een cursus over de telefoon?
Op dit moment niet maar we zijn er een aan het maken. Vertel ons tijdens het kennismakingsgesprek dat je dat graag zou willen hebben.
Ik heb nu geen tijd. Kan ik de cursus later volgen?
We starten drie keer per jaar. In januari, in april en in september. Als je wil kunnen we je alvast op de wachtlijst zetten.
Hoe lang duurt een cursus?
Een cursus is 10 lessen van 2,5 uur. De cursus E-Overheid is 4 of 5 lessen.
